مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-04سياسي

وزیر دفاع: دخالت قدرت های استکباری عامل اصلی تروریسم و ناامنی غرب آسیا است


متاسفانه منطقه غرب آسیا با تروریسم و ناامنی های بیشماری مواجه است و مداخلات خارجی و دخالت قدرت های استکباری عامل اصلی آن محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ حاتمی در ادامه حضور در اجلاس وزرای دفاع اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند با وزیر دفاع کشور ماداگاسکار دیدار و گفت وگو کرد.

 وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این دیدار به روابط خوب دو کشور ایران و ماداگاسکار اشاره کرد و گفت:  جمهوری اسلامی ایران و ماداگاسکار اشتراکات زیادی دارند و می توانند به توسعه روابط در حوزه های مختلف بیاندیشند و این از آن جهت است که ماداگاسکار و کشورهای آفریقای جنوبی از جایگاه ویژه ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردارند.

 وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران موقعیت دو کشور ایران و ماداگاسکار را در اقیانوس هند و دو قاره آسیا و آفریقا، مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: امیدواریم که روابط دو کشور در همه حوزه ها به خصوص حوزه نظامی تقویت شود.

امیر خاتمی خاطرنشان ساخت: متاسفانه منطقه غرب آسیا با تروریسم و ناامنی های بیشماری مواجه است و مداخلات خارجی و دخالت قدرت های استکباری عامل اصلی آن محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: دخالت قدرت های استکباری عامل اصلی تروریسم و ناامنی غرب آسیا است

وزیر دفاع: دخالت قدرت های استکباری عامل اصلی تروریسم و ناامنی غرب آسیا است