مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-04سياسي

کشور نیازمند مدیریت و دولت انقلابی است/ فقدان تلاش جهادی در کشور محسوس است


مشکل الان کشور فقدان مدیریت انقلابی است؛ هرجا که مدیریت و تلاش انقلابی و جهادی بوده توفیق هم بوده است که فقدانش الان در سیستم اجرایی مشهور و محسوس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، سردار سیف الله رشیدزاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای والفجر8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه که در حسینیه ثارالله خمینی شهر برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی در تأسی از امام حسین(ع) و تجربه ای سخت در طول زندگی و در دوره رضاخانی و مطالعه انقلاب ها و نهضت های گذشته توانست به توفیقات عظیم برسد و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به پیروزی برساند.

فرمانده لشگر زرهی 8 نجف اشرف ادامه داد: امام خمینی و مقام معظم رهبری به اهداف شکل گیری انقلاب اشاره کرده اند و با آن دید وسیع نسبت به آینده بشریت بیان کرده اند که انتظار ظهور و مقدمه سازی آن و ایجاد نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب و دولت و جامعه اسلامی و تمدن اسلامی شکل گیرد.

وی گفت: فلسفه خلقت و حکمت الهی آن مشروط است؛ اراده و خواست ملت و مردم و یا فراموشی تعهدات باعث تغییر در سرنوشت می شود؛ اگر تلاش کردید و اگر وفا کردید نصرت الهی می رسد و اراده و تلاش است که حمایت و تأییدات الهی را می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور نیازمند مدیریت و دولت انقلابی است/ فقدان تلاش جهادی در کشور محسوس است

کشور نیازمند مدیریت و دولت انقلابی است/ فقدان تلاش جهادی در کشور محسوس است