مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-04سياسي

قول مساعد رییس مجلس برای تسریع در بررسی طرح مدیریت یکپارچه شهری


علیرضا احمدی با اشاره به اهمیت طرح مدیریت یکپارچه شهری و روستایی گفت: رییس مجلس قول مساعد داد که این طرح در مجلس شورای اسلامی به ثمر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا احمدی رییس شورای عالی استان ها در حاشیه سی و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در روز اول سی و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها میزبان معاون سیاسی امنیتی سازمان بازرسی کل کشور بودیم و مسائلی را در خصوص مشکلات شوراها به ویژه در حوزه تخلفات شوراها و دستگیری هایی که انجام می شود داشتیم.

وی با بیان اینکه در دومین روز اجلاس نیز میزبان ریاست محترم مجلس شورای اسلامی بودیم توضیح داد: با توجه به اینکه ما باید یک پیوستگی مستحکمی با مجلس داشته باشیم تا طرح هایی که به مجلس ارسال می کنیم وصول و بررسی شود تا برای مردم مثمر ثمر باشد امروز از رییس مجلس دعوت کردیم که در جمع نمایندگان شورای عالی استان ها حضور داشته باشد.

احمدی با بیان زمینه کار در شورای عالی استان ها فراهم است اظهار داشت: در زمینه تقویت بعد نظارتی شوراها سامانه ثبت تخلفات و شکایات مردمی در شورای عالی استان ها راه اندازی شده و مجلس شورای اسلامی هم می تواند از این ظرفیت استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد رییس مجلس برای تسریع در بررسی طرح مدیریت یکپارچه شهری

قول مساعد رییس مجلس برای تسریع در بررسی طرح مدیریت یکپارچه شهری