مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-04سياسي

حضرت فاطمه (س) الگوی جامع، جهانی و جاودان


رییس اندیشکده فقه و حقوق مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: در قرآن جریانی دنبال شده است که ما اسم آن را معرفی الگوها می گذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ، آیت الله علیدوست رییس اندیشکده فقه و حقوق مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) ودهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با موضوع حضرت فاطمه زهرا سلام الله الگوی جامع، جهانی و جاودان که به صورت مجازی  با حضور  رییس واعضای شورای عالی و همکاران این مرکز وخانواده آنان برگزار شد با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در قرآن جریانی دنبال شده است که ما اسم آن را معرفی الگوها می گذاریم.

در قرآن کریم نه فقط برای مصلحان و صالحان بلکه برای کافران و فاسدان الگوهایی مطرح می شود؛ مثلا در آیات پایانی سوره تحریم قرآن کریم از چهار زن الگو یاد می کند.

همسر نوح و لوت به عنوان الگو برای کافرانی که بر کفرشان مصر هستند ولو در کنار پیامبری زندگی کنند.

خداوند در قرآن کریم می فرماید: این دو زن در بهترین مدرسه و مکتب بودند و در کنار دو پیامبر زیست دائم داشتند اما می شود از آنها به عنوان الگویی یاد کرد که حق را می بینند اما آن را انکار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت فاطمه (س) الگوی جامع، جهانی و جاودان

حضرت فاطمه (س) الگوی جامع، جهانی و جاودان