مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-04اقتصادي

افتتاح واحد تولیدکننده ظروف پت و پلاستیک در زنجان


هم زمان با پنجمین روز از ایام دهه فجر، شرکت سپهرپلاستیک پدیده، تولیدکننده ظروف پت و پلاستیک، درب و بطری از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن در زنجان توسط رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

- هم زمان با پنجمین روز از ایام دهه فجر، شرکت سپهر پلاستیک پدیده در راستای تامین بطری مواد شوینده و برای جلوگیری از افزایش هزینه های سرمایه گذاری توسط هلدینگ گلرنگ، عملیات اجرایی خود را در سال 96 و به منظور تامین ادوات بسته بندی و ساخت انواع قالب های تزریق پلاستیک و بادی آغاز و در آبان ماه امسال محصولات خود را روانه بازار کرد.

با استقرار شرکت ساینا (گروه صنعتی پاکشو) تا قبل از سال 1396 ظرفیت تولید مواد شوینده در استان زنجان 150 هزار تن بود که با اجرای طرح های صنعتی در زمینه تولید مواد بهداشتی و شوینده توسط گروه صنعتی حیات (سرمایه گذاری خارجی) و گروه صنعتی گلرنگ، هم اینک استان زنجان با بیش از 900 هزار تن تولید انواع شوینده به عنوان قطب این صنعت در کشور تبدیل شده است.

گروه صنعتی گلرنگ سهم به سزایی از این موفقیت داشته و توانسته با اجرای طرح های گوناگون، زنجیره تولید این محصولات را تکمیل کند.

این واحد به منظور تولید انواع محصولات کودک شامل بطری و پستانک کودک و دندانی از جنس سیلیکون و پلی پروپیلن مطابق با آخرین استانداردهای اتحادیه اروپا تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح واحد تولیدکننده ظروف پت و پلاستیک در زنجان

افتتاح واحد تولیدکننده ظروف پت و پلاستیک در زنجان