مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-04بين الملل

رایزنی فرستاده پوتین با رییس اطلاعات دولت وفاق لیبی


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به خاورمیانه و آفریقا با رییس اطلاعات عمومی دولت وفاق ملی لیبی دیدار و رایزنی کرد.

- وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به خاورمیانه و آفریقا با رییس اطلاعات عمومی دولت وفاق ملی لیبی دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل ازسایت شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد، میخاییل بوگدانف، فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به خاورمیانه و آفریقا از عماد الطرابلسی، مدیر اطلاعات عمومی دولت وفاق ملی لیبی استقبال کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است، بوگدانف و الطرابلسی در جریان این دیدار در خصوص وضعیت کنونی لیبی و اطراف آن بحث و تبادل نظر پرداختند.

دو طرف همچنین مشکلات دستیابی به راهکار فراگیر برای حل بحران لیبی طبق مصوبه های کنفرانس بین المللی برلین و قطعنامه 2510 شورای امنیت را مورد بررسی قرار دادند.

لیبی از زمان برکناری معمر قذافی، دیکتاتور مخلوع شاهد دودستگی و جنگ و ناآرامی است و دو دولت یکی در غرب (دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج) و دیگری در شرق (به ریاست خلیفه حفتر) بر این کشور سلطه دارند که هر یک تلاش دارد با شکست دیگری، کنترل کل کشور را در دست بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی فرستاده پوتین با رییس اطلاعات دولت وفاق لیبی

رایزنی فرستاده پوتین با رییس اطلاعات دولت وفاق لیبی