مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-04اجتماعي

فعالیت 5 خط 123 در شهرستان های استان زنجان


در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بهزیستی، خط 123 در پنج شهرستان افتتاح و پایگاه خدمات اجتماعی و خانه سلامت و بازپروری و مرکز حمایتی آموزشی کودک فعالیت دارد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توجه به کاهش آسیب های اجتماعی، طلاق و ارتقای نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از اولویت های بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی خانوارها و افزایش مستمری مددجویان، تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با هدف ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس برای مشارکت افراد دارای معلولیت در حوزه های مختلف زندگی را نیز از دیگر اقدامات بهزیستی در حمایت از جامعه هدف عنوان کرد و گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان و دانش آموزان، پرداخت تسهیلات ازدواج و جهیزیه نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بهزیستی خط 123 در پنج شهرستان افتتاح و پایگاه خدمات اجتماعی و خانه سلامت و بازپروری و مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده و همچنین افتتاح خانه نوباوه گان و مرکز شیرخوارگاه شهید بقاء ثمین تاب نیز آغاز به کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 5 خط 123 در شهرستان های استان زنجان

فعالیت 5 خط 123 در شهرستان های استان زنجان