مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-04ورزشي

بنگاه های اقتصادی استان آماده حمایت از ورزش/ در کنار ورزش هرمزگان هستیم


در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان خواهیم بود و کمک خواهیم کرد تا جوانان و ورزشکاران ما بتوانند در عرصه های مختلف ورزشی استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس ورزشی خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان در آیین تجلیل از تیم های قهرمان فوتسال هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: استان هرمزگان در زمینه های مختلف استعدادهای خوبی دارد و هر چقدر هم بیشتر مرور می کنیم توانمندی ها، ظرفیت و پتانسیل های بی نظیری پیدا می شود و در حوزه ورزش و جوانان هم همین گونه است.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش، استعدادهای خیلی خوب در استان وجود دارد، استعدادهایی که اگر حداقل ها را برایشان فراهم کنیم می توانند در سطح استانی، ملی، بین المللی و در سطح جهانی بدرخشند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: از همه عزیزانی که در رشته های مختلف در لیگ های برتر و در سطوح دیگر ورزشی فعال هستند تشکر و قدردانی می کنم.

همتی خاطرنشان ساخت: استان هرمزگان زیرساخت های خوبی در مرکز، روستاها و شهرستان ها دارد و کارهای خوبی صورت گرفته که با ایجاد این زیرساخت ها قطعا  آینده روشنی برای جوانان این استان خواهد داشت و استان هرمزگان با همه ظرفیت هایی که دارد، یک استان توانمند اقتصادی نیز هست و باید کاری اساسی را دنبال کنیم که ماندگار باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های اقتصادی استان آماده حمایت از ورزش/ در کنار ورزش هرمزگان هستیم

بنگاه های اقتصادی استان آماده حمایت از ورزش/ در کنار ورزش هرمزگان هستیم