مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-04سياسي

دلایل تورم زا بودن لایحه بودجه 1400


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به خبرنگار ایسنا در رابطه با رانتی بودن و تورم زایی لایحه 1400 گفت: در لایحه امسال  چند عامل هدف دولت را در مهار تورم مخدوش کرد که یکی از این عوامل حذف عرض ترجیحی 4200 تومانی برای کالاهای اساسی است.

- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به ایسنا مطرح کرد: دلایل تورم زا بودن لایحه بودجه 1400 ایسنا/کردستان رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به خبرنگار ایسنا در رابطه با رانتی بودن و تورم زایی لایحه 1400 گفت: در لایحه امسال  چند عامل هدف دولت را در مهار تورم مخدوش کرد که یکی از این عوامل حذف عرض ترجیحی 4200 تومانی برای کالاهای اساسی است.

نوبخت امروز پنجشنبه (16بهمن ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به این سوال که آیا دولت لایحه 1400را اجرا خواهد کرد اظهار کرد: در این راستا نامه ای رسمی از سوی دولت تهیه شد که معاون امور مجلس آن را به قوه مقننه ارسال کرد؛ طبق تبصره سوم ماده 182 آیین نامه داخلی در مجلس این شرایط که کلیات لایحه ای مورد تایید کمیسیون تلفیق قرار گیرد و در جلسه علنی رد شود و به دولت برگردد، تصویب نشده است.

وی افزود: امری که در دستور کار مجلس قرار دارد مصوبات کمیسیون تلفیق است، بر همین اساس اگر این لایحه به مرحله تایید و جزییات هم می رسید، باز همان گزارش کمیسیون تلفیق مورد بحث قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل تورم زا بودن لایحه بودجه 1400

دلایل تورم زا بودن لایحه بودجه 1400