مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-04سياسي

پاسخ جالب مشاور وزیر بهداشت به یکی از حقوق بگیران عربستان درباره واکسن کرونا +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در واکنش به توییت مهناز افشار درباره فوت علی انصاریان طی توییتی نوشت: - پاسخ جالب مشاور وزیر بهداشت به یکی از حقوق بگیران عربستان درباره واکسن کرونا +عکس علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در واکنش به توییت مهناز افشار درباره مرگ انصاریان طی توییتی نوشت: از حدود 8 میلیارد جمعیت جهان تقریبا 1 درصد واکسن کرونا تزریق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در واکنش به توییت مهناز افشار درباره فوت علی انصاریان طی توییتی نوشت: از حدود 8 میلیارد جمعیت جهان تقریبا 1 درصد واکسن کرونا تزریق کردند.

اکثرا آن ها هم تک دوز دریافت کردند که عملا ایمنی ایجاد نمیکند و نمی تواند از مرگ کسی جلوگیری کند! سوال اینکه چرا هیچ کدام از لیدرهای مظلوم واکسن بخرید که در اروپا و آمریکا گیر افتادند تا امروز واکسن نزدند؟! لازم به ذکر است که برنامه موسوم به پرشیا گات تلنت محصولی از شبکه ام بی سی پرشیا است، یکی از زیر شبکه های هولدینگ رسانه ای mbc که چند سالی است فعالیت می کند و نامش به گوش خیلی ها آشناست.

مجموعه شبکه هایی که تمرکزشان روی سرگرمی است و اتفاقا همین ام بی سی پرشیا که مدتی تعطیل شده بود، دوباره با هدف سرگرمی بی انتها با تمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ جالب مشاور وزیر بهداشت به یکی از حقوق بگیران عربستان درباره واکسن کرونا +عکس

پاسخ جالب مشاور وزیر بهداشت به یکی از حقوق بگیران عربستان درباره واکسن کرونا +عکس