مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-04اقتصادي

سهم 40 درصدی آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری فارس


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: سهم آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری سال گذشته 40 درصد معادل 13 میلیارد و 800 میلیون تومان بود.

- شیراز - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: سهم آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری سال گذشته 40 درصد معادل 13 میلیارد و 800 میلیون تومان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد بذرافشان در گفتگوی زنده با رؤسای ادارات سراسر استان فارس از طریق شبکه شاد گفت: کمیته امداد در کنار خدمات معیشتی و توانمند سازی اقتصادی نسبت به توانمند سازی در حوزه فرهنگی، آموزشی و ارتقا سطح دانش و بینش دانش آموزان همواره برنامه ریزی و تلاش کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با بیان اینکه در یکسال اخیر تعامل و همکاری بی سابقه ای بین آموزش و پرورش و کمیته امداد استان بوده است گفت: امروز افتخار می کنیم که به 25 هزار دانش آموز مقاطع مختلف استان فارس به عنوان یک سرباز خدمات ارائه می کنیم.

بذر افشان با اشاره به اینکه هرسال جشن عاطفه ها در دو فصل، یکی در آغاز سال تحصیلی و دیگری در اسفند ماه برگزار می گردد گفت: امسال درآمد جشن عاطفه ها در شروع سال تحصیلی 27 میلیارد تومان بوده که با وجود اینکه دانش آموزان در مدارس حضور نداشتند اما شاهد کمک های چشمگیر معلمان، فرهنگیان، مدیران و دانش آموزان بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 40 درصدی آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری فارس

سهم 40 درصدی آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری فارس