مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-04سياسي

1242 پروژه محرومیت زدایی در کرمان افتتاح شد


فرمانده سپاه ثارالله کرمان از افتتاح هزار و 242 پروژه محرومیت زدایی در کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین معروفی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستای قنات ملک (زادگاه سردار سلیمانی) بیان داشت: نکته قابل توجهی که در دستور کار جدی سپاه پاسداران است حوزه محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی و کمک های مومنانه برای مردم شریف و نجیب در سراسر کشور می باشد که ما هم در استان کرمان این حرکت را با یک کار قرارگاهی و هماهنگ انجام می دهیم.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، کمک های مومنانه تنها محدود به کمک معیشتی نیست بلکه شامل بحث های اشتغالزایی، ازدواج آسان، آزاد سازی زندانی ها، کمک به وضعیت سیستم آموزش و پرورش و … می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: توفیق یافتیم در دهه فجر به همت مسئولان و گروه های جهادی در سراسر استان امروز شاهد افتتاح یک هزار و 242 پروژه محرومیت زدایی، عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار 42 میلیارد و 403 میلیون و 600 هزار تومان باشیم.

معروفی تصریح کرد: افتتاح این پروژه ها از مجموعه شهرستان رابر و روستای قنات ملک به میمنت زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد که شامل 427 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی شامل 76 خانه مددجو، 82 مسکن محرومین، تکمیل و تعمیر 23 مسجد، احداث و تعمیر 18 مدرسه، 3 پروژه انتقال آب کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1242 پروژه محرومیت زدایی در کرمان افتتاح شد

1242 پروژه محرومیت زدایی در کرمان افتتاح شد