مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 13:302021-02-04فرهنگي

برگزاری بیش از 14 برنامه به مناسبت دهه فجر در خرمشهر


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: امسال به مناسبت دهه فجر قرار است که بیش از 14 برنامه فرهنگی و هنری در سطح این شهرستان اجرایی شود.

- هادی آبیار در گفت وگو با با همکاری مدیریت توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری خرمشهر برگزار می شود که این مسابقه در قالب 6 سوال تستی طراحی شده و علاقه مندان تا 22 بهمن ماه امسال فرصت دارند که در آن شرکت کنند.

آبیار از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات دیگر به همین مناسبت خبر داد و گفت: مسابقه قرائت و ترتیل قرآن کریم، مسابقه نقاشی انقلاب و مسابقه خاطره نویسی از زبان پدربزرگ مادربزرگ ها و پدربزرگ ها ویژه کودکان و نوجوانان نیز در این دهه برگزار می شود.

وی به برگزاری محافل هنری و ادبی در دهه فجر نیز اشاره و بیان کرد: در این مدت قرار است که نمایشگاه عکس خرمشهر در روزهای انقلاب و کارگاه نقاشی نیز برگزار شود و برگزاری شب شعرهای عربی و فارسی و حافظ خوانی از دیگر برنامه های این روزهای مبارک است.

سرپرست اداره ارشاد خرمشهر همچنین از افتتاح یک آموزشگاه موسیقی در خرمشهر به این مناسبت خبر داد.

بنا به گفته وی، دیدار با خانواده شهدا، تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهیدان و دیدار با پیشکسوتان عرصه هنر از دیگر برنامه هایی که با مشارکت جامعه فرهنگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 14 برنامه به مناسبت دهه فجر در خرمشهر

برگزاری بیش از 14 برنامه به مناسبت دهه فجر در خرمشهر