مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 13:352021-02-04سياسي

لزوم ارتباط با هیئت نجات غریق در خوزستان برای نجات جان مردم


نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها گفت: نظر به وجود رودخانه، تالاب، کانال آب و چند دریاچه مصنوعی، ارتباط شهرداری ها با هیئت نجات غریق برای نجات جان افراد در خوزستان لازم است.

- سید محسن موسوی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر تأکید کرد: فدراسیون غریق نجات وظایف مهمی دارد چرا که فعالیت ناجیان غریق نجات ارتباط مستقیم با جان مردم دارد و به همین دلیل کار آنها را بسیار حائز اهمیت می کند.

وی با بیان اینکه به استقرار و فعالیت گسترده ناجیان غریق در برخی استان ها نیاز است، افزود: استان خوزستان دارای رودخانه های دائمی، تالاب، کانال و دریاچه های مصنوعی است و این موقعیت اهمیت حضور این ناجیان را افزایش می دهد.

نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه این مناطق جاذبه گردشگری بسیاری دارند، بیان کرد: به دلیل گرمای هوا بسیاری از گردشگران در این مناطق شنا می کنند و به همین دلیل حضور ناجیان برای جلوگیری غرق شدگی افراد ضروری است.

موسوی زاده تصریح کرد: استان خوزستان به لحاظ شرایط آب و هوایی، در سه یا چهار ماه در سال شنا در رودخانه های این استان انجام نمی شود و در بیشترین مواقع سال شاهد شنا در این شناهگاه های خوزستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتباط با هیئت نجات غریق در خوزستان برای نجات جان مردم

لزوم ارتباط با هیئت نجات غریق در خوزستان برای نجات جان مردم