مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-04سياسي

استقبال یزد از میهمانان نوروزی با گردشگری هوشمند


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از آمادگی یزد برای استقبال از میهمانان نوروز با تکیه بر گردشگری هوشمند خبر داد.

- سیدمصطفی فاطمی شب گذشته در نشستی که به منظور آمادگی استان جهت پذیرش گردشگران در ایام نوروز برگزار شد، اظهار کرد: امسال تبلیغات مستقیم سفر نخواهیم داشت اما گردشگری هوشمند و مسئولانه در یزد جاری خواهد بود.

وی با بیان این که میزبان گردشگری حجمی و انبوه نیز به دلیل شرایط کرونا نیستیم، گفت: عمده نگرانی مربوط به مسافرانی است که برای مراجعه به مراکز درمانی به یزد سفر می کنند و معمولاً اقامت آنها در اماکن غیرمجاز انجام می شود.

فاطمی با اشاره به پوشش اکثر اماکن اقامتی مجاز در استان توسط سامانه ماسک و جانا؛ اظهار کرد: علاوه بر این نیز ستاد مدیریت و کنترل سفر در استان فعال خواهد شد تا سیاست گذاری لازم در خصوص کنترل سفر صورت پذیرد.

وی با اشاره به لازمه نظارت دقیق بر تمام مراکز اقامتی، گفت: در این برهه ی زمانی، فعالیت خوابگاه ها و کمپ ها و چادر زدن و سایر اقامت های معمول در سال های گذشته را نیز در استان نخواهیم داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی استان بیان کرد: البته در خصوص مهمانسراها نیز مدیریت را به دست خواهیم گرفت و هر کدام که قادر به ارائه خدمات استاندارد گردشگری ایمن باشند، امکان فعالیت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال یزد از میهمانان نوروزی با گردشگری هوشمند

استقبال یزد از میهمانان نوروزی با گردشگری هوشمند