مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-04ورزشي

آزادی 80 زندانی جرائم غیر عمد در البرز/ مسئولان از خانواده های زندانیان غافل اند


مدیرکل زندان های البرز از آزادی 80 زندانی جرائم غیرعمد در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل جمیاری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سازمان زندان ها در یک نگاه سه وظیفه اصلی امنیتی، تربیتی و حمایتی از زندانیان را به عهده دارد.

وی در خصوص اقدامات امنیتی زندان ها بیان کرد: آن دسته از افرادی که مرتکب جرم شدند و آرامش جامعه را مختل کردند به حکم قانون توسط مراجع قضایی نگه داری و سازمان زندان ها وظیفه نگه داری از آنها را به عهده دارد.

مدیر کل زندان های استان البرز تصریح کرد: دو مأموریت و رسالت که نظام زندان های کشور را نسبت به سایر زندان های دنیا متمایز می کند، بخش تربیتی و حمایتی از زندانیان است.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم، بستری را در زندان ها برای زندانیان فراهم کنیم تا زندانیان به هر جرمی با هر میزان مجازات زیر پوشش برنامه های فرهنگی، ورزشی، حرفه آموزی، اشتغال، خدمات بهداشتی و درمانی، مددکاری و … قرار گرفته اوقات فراغت آنها پر شود.

جمیاری ادامه داد: با یادگیری آموزه های دینی باورهای مذهبی آنها تقویت می شود، چرا که اعتقاد داریم بخشی از زندانیان به دلیل جهل، بیکاری، فقر اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و دینی مرتکب جرم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 80 زندانی جرائم غیر عمد در البرز/ مسئولان از خانواده های زندانیان غافل اند

آزادی 80 زندانی جرائم غیر عمد در البرز/ مسئولان از خانواده های زندانیان غافل اند