مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-04سياسي

شهرک دام پروری بناب کلنگ زنی شد


شهرک دامپروری بناب همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و در پنجمین روز از این دهه فرخنده طی مراسمی با حضور فرماندار بناب، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ستاد دهه فجر شهرستان، مسئولین جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین شهرستان کلنگ احداث شهرک دامپروری بناب به زمین زده شد.

بر اساس این گزارش، شهرک دامپروری شهرستان بناب با اعتبار اولیه 200 میلیون ریال با توان و ظرفیت 21 هزار دام در 168 واحد دامی مجهز به سیستم تصفیه خانه پیشرفته و بدون تبعات زیست محیطی در اراضی روستای حاج مصیّب بناب کلنگ زنی شد.

این گزارش حاکی است، در کنار احداث شهرک دامپروری کشتارگاه صنعتی و کارخانه خوراک دام و طیور نیز در نظر گرفته شده است که با تکمیل این پروژه ها شاهد رونق دامداری اشتغال در منطقه خواهیم بود.

گفتنی است، شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و به لحاظ برخورداری از اراضی وسیع کشت علوفه و پرورش محدود دام توسط روستاییان منطقه به صورت سنتی، احداث شهرک دامپروری این شهرستان امکان و فرصت مناسبی را برای توسعه کشت علوفه و نیز تولید و پرورش دام به صورت حرفه ای و سیستماتیک در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک دام پروری بناب کلنگ زنی شد

شهرک دام پروری بناب کلنگ زنی شد