مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 14:202021-02-04سياسي

وضعیت برداشت شن و ماسه در رودخانه ها کمتر از رشت الکتریک نیست


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دادگستری هیچ اغماضی در خصوص پرونده رشت الکتریک نداشته، گفت: اگر افراد نسبت به فسخ قرار این کارخانه اقدامات لازم را اتخاذ نکنند مورد پیگیری قرار می گیرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در دیدار با قضات گیلان با بیان اینکه گیلان یکی از قطب های کشاورزی کشور است، اظهار کرد: طبق آمار در استان گیلان 564 هزار هکتار جنگل، 243 هزار هکتار مراتع، 217 هزار هکتار دشت، 119 هزار هکتار باغ، 228 هزار هکتار شالیزار و مابقی مسکونی است.

وی با اشاره به اقتضائات مدیریت در گیلان گفت: از دو میلیون و 600 هزار جمعیت گیلان 950 هزار نفر در شهر رشت ساکن بوده و به تناسب مساحت این استان یکی از پرتراکم ترین استان های کشور محسوب می شود.

رییس کل دادگستری گیلان با اذعان به اینکه سفرهای انجام شده به گیلان باید فرصت اشتغال در این استان ایجاد کند، تصریح کرد: هرساله 25 میلیون نفر مسافر به گیلان سفرکرده که این امر می تواند منجر به توسعه استان شود ولی به دلیل کمبود زیرساخت های مناسب تبدیل به تهدید می شود.

خلیلی با اشاره به کمبود قاضی در گیلان متناسب با جمعیت بیان کرد: در گیلان 375 قاضی وجود دارد که در این حوزه با کمبود مواجه بوده و مازاد بر 40 درصد کمبود قاضی در گیلان مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت برداشت شن و ماسه در رودخانه ها کمتر از رشت الکتریک نیست

وضعیت برداشت شن و ماسه در رودخانه ها کمتر از رشت الکتریک نیست