مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 14:452021-02-04سياسي

بستری بودن 191 بیمار کرونایی در بیمارستان های آمل


فرماندار آمل با اشاره به لزوم استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: هم اکنون تعداد 191 بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علیرضا شریعت عصر امروز در آیین افتتاح پروژه های شهری شهرداری آمل، اظهار کرد: دولت در شرایط بسیار سخت تحریم و فشارهای اقتصادی اجانب قرار دارد و با این وجود شاهد افتتاح پروژه های فراوان در شهرها و روستاها همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر هستیم.

وی با اشاره به بحران سخت تحریم و فشارهای آن بر دولت، ملت و کشورمان، افزود: بسیاری از تحلیل گران فکر نمی کردند که در این شرایط سخت کشورمان بتواند سرپا بایستد ولی به کوری چشم دشمنان در هر نقطه از کشور شاهد عمران، آبادانی و توسعه هستیم که به برکت خون شهدا و ایثارگری آنها در هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه دولت توانسته بسیاری از پروژه ها با رقم اعتباری بالا را به ثمر برساند، تصریح کرد: ولی با این وجود ستون درآمد دولت رو به کاهش و ستون هزینه رو به افزایش است.

این مسؤول با اعلام اینکه یکی از نکات مهم پروژه های شهری در آمل افتتاح آنها در مناطق کمتر برخوردار و آسیب پذیر است، یادآور شد: با لحاظ کردن امور اقتصادی و تعامل دوطرفه در امور خدمات رسانی و اجتماعی می توان شاهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بودن 191 بیمار کرونایی در بیمارستان های آمل

بستری بودن 191 بیمار کرونایی در بیمارستان های آمل