مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-04دانش

اعتبارات پژوهشی افزایش یابد/ محدودیتی برای توسعه پارک ها نداریم


معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر افزایش اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی گفت: محدودیتی برای توسعه پارک های علم و فناوری نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین رحیمی شعرباف عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح آزمایشگاه نانو فناوری دانشگاه خلیج فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه علم و فناوری دارای ظرفیت های بسیار بالای است.

وی با اشاره به استعداد بالای جوانان در نقاط مختلف استان بوشهر تصریح کرد: باید زمینه لازم برای بهره برداری مناسب از ایده های جوانان دانش آموخته خلاق و نوآور استان بوشهر و کمک به زایش کسب و کار خلاق و شرکت های دانش بنیان فراهم شود.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر لزوم اختصاص یک درصد از اعتبارات جاری دستگاه های اجرایی به حوزه پژوهش اضافه کرد: این اعتبار معادل هشت هزار میلیارد ریال است که باید برای تحقق آن ساز و کار لازم ایجاد شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر افزایش اعتبارات حوزه پژوهش خاطرنشان کرد: در سال 99 اعتبارات پژوهشی کشور 0.

45 درصد بود که در اعتبارات سال 1400 این اعتبارات 0.

3 درصد افزایش داشته است.

رحیمی با تاکید بر لزوم بهبود قابلیت های بالفعل پژوهشی کشور ادامه داد: باید 40 درصد بودجه پژوهشی مجموع شرکت های دولتی از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات پژوهشی افزایش یابد/ محدودیتی برای توسعه پارک ها نداریم

اعتبارات پژوهشی افزایش یابد/ محدودیتی برای توسعه پارک ها نداریم