مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 15:252021-02-04سياسي

تنها 23 درصد از ظرفیت سد زاینده رود آب دارد


ذخیره سد زاینده رود به کمتر از 77درصد ظرفیتش رسیده است، مردم صرفه جویی کنند، کمبود آب جدی ست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، عباس رضایی عصر امروز در شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: ذخیره سد زاینده رود به کمتر از 23 درصد ظرفیتش رسیده است، مردم صرفه جویی کنند، کمبود آب جدی ست.

استاندار اصفهان که در این جلسه در فرمانداری که نماینده مردم شاهین شهر و میمه وبرخواردرمجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل استان اصفهان، روحانیون  و مدیران محلی حضور داشتند خاطرنشان کرد: ظرفیت این سد هم اینک کمتر از 180میلیون مترمکعب گنجایش دارد، با این شرایط راهی جز مصرف بهینه آب در مصارف خانگی نداریم.

وی به کمبود آب در شهرهای گرگاب و منطقه مسکونی گلدیس شاهین شهر در فصل تابستان اشاره کرد و اظهارداشت: طرح های فوری برای تأمین بخشی از نیاز آبی شاهین شهر و شهر گرگاب در حال اجراست که تا اردیبهشت سال آینده بهره برداری خواهد شد.

رضایی کمبود آب را در این استان جدی دانست و بر پیگیری کشوری برخی طرح ها باهدف تأمین طرح های آب رسانی تأکید کرد و افزود: آموزش وپرورش با پیگیری فرماندار برای پدالی کردن شیرهای آب دست شویی های مدارس اقدام کنند تا مصرف آب در سال آینده تحصیلی درواحدهای آموزشی کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 23 درصد از ظرفیت سد زاینده رود آب دارد

تنها 23 درصد از ظرفیت سد زاینده رود آب دارد