مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 16:202021-02-04سياسي

مشکلات گوجه کاران استان بوشهر حل شود


نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: با وجود پی گیری های صورت گرفته در دوره های مختلف، متاسفانه کشاورزان ما هر سال در زمینه فروش محصول گوجه خود مشکل دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی در آیین افتتاح سالن فرهنگ و هنر شهر آبدان، اظهار داشت: آن چیزی که در این ایام الله ها مانند دهه فجر می بینیم، نشانگر اقدامات و تلاش های خادمان ملت و نظام و ارائه آن به مردم برای امیدواری جامعه است.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این چند روز اقدامات ارزشمندی در جنوب استان دیدیم، عنوان کرد: دشمنان فکر می کردند با تحریم و جنگ می توانند مسیر حرکت انقلاب را کند کنند، اما اثبات کردیم نه تنها در این مسیر کندی صورت نگرفته بلکه شعارهای انقلاب هم محقق شده است .

احمدی گفت: امروز بواسطه ایجاد خودباوری که امام با این انقلاب برای ما به ارمغان آورد، به دست فرزندان خودمان می توانیم نیازمندی های پارس جنوبی در منطقه را تولید کنیم و این مسیر را با اقتدار همچنان ادامه می دهیم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای تکمیل کتابخانه عمومی شهر آبدان پی گیر گرفتن مبلغی از محل وزارت نفت هستیم و امیدواریم استاندار بوشهر هم در این راستا همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات گوجه کاران استان بوشهر حل شود

مشکلات گوجه کاران استان بوشهر حل شود