مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 16:302021-02-04ورزشي

پیروزی پرگل یاران رسانه مقابل منتخب اراک


تیم فوتبال یاران رسانه در دیداری تدارکاتی مقابل منتخب اراک به برتری دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تیم های یاران رسانه و منتخب اراک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان در ورزشگاه کارخانه آلومینیوم سازی اراک به مصاف هم رفتند که در نهایت با برتری پرگل 5 بر 2 یاران رسانه خاتمه یافت.

برای تیم فوتبال یاران رسانه در این دیدار مهدی خادم نبی (3گل)، محسن جعفری و علی پاداد گلزنی کردند و 2 گل منتخب اراک را رسول خطیبی به ثمر رساند.

در ابتدای این دیدار بازیکنان دو تیم با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان را زنده نگه داشتند .

  تیم فوتبال یاران رسانه متشکل از خبرنگاران، مجریان و گزارشگران ورزشی رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری (صدا و سیما) با هدف برگزاری بازی خیرخواهانه و عام المنفعه در خردادماه سال 99 تاسیس و تاکنون اقدام به برگزاری مسابقاتی چون تجلیل از کریم باوی پیشکسوت فوتبال که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند، بازی یادبود هادی نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس، بازی خیرخواهانه با تیم مدیران برتر کشور و برگزاری گلریزان به سود دانش آموزان محروم سیستان، بازی گرامیداشت آزادسازی اسرا و هفته دفاع مقدس کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی پرگل یاران رسانه مقابل منتخب اراک

پیروزی پرگل یاران رسانه مقابل منتخب اراک