مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 16:452021-02-04سياسي

تجدید پیمان با شهدا تجدید میثاق با اسلام و انقلاب اسلامی است.


همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم گلباران و عطرافشانی مزار شهدای منطقه خیرآباد با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.

- ایسنا/تهران همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم گلباران و عطرافشانی مزار شهدای منطقه خیرآباد با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران عصر پنجشنبه 16 بهمن ماه در مراسم گلباران مزار شهدا که در منطقه خیرآباد ورامین برگزار شد، گفت: شهدا را باید یاد کنیم و تجدید پیمان با شهدا تجدید میثاق با اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در حوزه نظامی گری در دنیای امروز، چند مرحله وجود دارد؛ مرحله دفاع از خود،مرحله بازدارندگی و مرحله آخر ضربت متقابل است که از نظر استراتژیک، ایران اسلامی در این مرحله است.

همانطور که مقام عظمای ولایت فرمودند: دشمن یکی بزند ده تا می خورد؛ که این باعث شده دشمن در تفکرات خود فکر حمله نظامی به کشور ما را در سر نپروراند.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه پشرفت های امروز نظام اسلامی طوری شده است که در تفکرات دشمن گزینه نظامی وجود ندارد اظهار کرد: تحرکات اخیر دشمن در منطقه و آوردن تجهیزات نظامی به منطقه و در مقابل برگزاری رزمایش های مقتدرانه ایران باعث شد که دشمن عقب نشینی نماید و همگان بدانند قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید پیمان با شهدا تجدید میثاق با اسلام و انقلاب اسلامی است.

تجدید پیمان با شهدا تجدید میثاق با اسلام و انقلاب اسلامی است.