مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 16:552021-02-04اقتصادي

اولین دهسرای استان کرمانشاه در بخش مرکزی کرمانشاه افتتاح شد


اولین دهسرای استان در بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه در روستای شهید عسگری از توابع دهستان میان دربند افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین دهسرای استان در بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه در روستای شهید عسگری از توابع دهستان میان دربند امروز با حضور فرماندار و مدیرکل دفتر روستایی استانداری و بخشدار مرکزی شهرستان کرمانشاه افتتاح شد.

امیر خسروانی، مدیرکل دفتر روستایی استانداری کرمانشاه در این مراسم با اشاره به تخصیص و افزایش اعتبارات عمرانی مجموعه دفتر روستایی به روستاهای استان در راستای رشد و توسعه روستایی اظهار کرد: تقویت دهسراها با تلاش دهیاری ها بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه بخش مرکزی کرمانشاه در تأسیس و آغاز به کار اولین دهسرای روستایی استان پیشگام بوده است، افزود: نقش دهیاران در مدیریت روستایی و بازتاب خدمات نظام و دولت تأثیر شایسته و پررنگی در بین مردم دارد.

علی فتحی، بخشدار مرکزی شهرستان کرمانشاه در این مراسم بیان کرد: بخش مرکزی کرمانشاه طی چهار سال گذشته بیش از 300 میلیارد ریال برای حدود 900 پروژه عمرانی روستایی توسط دهیاری ها هزینه کرده است.

وی افزود: اولین مجموعه دهسرا در بخش مرکزی کرمانشاه در روستای شهید عسگری افتتاح شده و در ادامه سایر روستاها برای توانمندسازی و تقویت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دهسرای استان کرمانشاه در بخش مرکزی کرمانشاه افتتاح شد

اولین دهسرای استان کرمانشاه در بخش مرکزی کرمانشاه افتتاح شد