مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 18:102021-02-04اقتصادي

افتتاح بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل


همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مسئولان کشوری بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مسئولان کشوری بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل به بهره برداری می رسد.

امامی یگانه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های افتتاحی دهه فجر در اردبیل اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان اردبیل 105 پروژه در بخش های زیربنایی، عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 700 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی مهمترین پروژه را راه اندازی بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل اعلام کرد و گفت: برای تکمیل بخش بخار این نیروگاه 11 هزار و 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که این پروژه به تنهایی رقم افتتاح های استان را افزایش داده است.

فرماندار اردبیل به اجرای پروژه های حوزه آب و فاضلاب اشاره کرد و افزود: در سال های اخیر در این حوزه بیش از 230 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده تا توسعه آب و فاضلاب را در مناطق مختلف شهرستان شاهد باشیم.

امامی یگانه تصریح کرد: برای تصفیه خانه فاضلاب اردبیل 110 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که قرار است 40 میلیارد تومان آن از طریق وزارت نیرو و مابقی از طریق منابع استانی و ماده 56 تخصیص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل

افتتاح بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل