مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 18:102021-02-04پزشكي

اخذ مجوز مرکز جامع سلامت روستای کو ه زر پیگیری می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: پیگیری های لازم برای اخذ مجوز احداث مرکز جامع سلامت در روستای کوه زر دامغان، طی مکاتبه با وزارت بهداشت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، فاطمه منصوری عصر امروز هم زمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر سال 1399، با حضور در منطقه کوه زر و در نشست مشورتی بررسی مشکلات و مسائل اهالی منطقه در حسینیه این روستا اظهار کرد: بحث سلامت مردم به خصوص روستاییان از دغدغه های جدی مسؤولان در استان است و به منظور رفاه حال اهالی منطقه کوه زَر و توابع آن، پیگیری های لازم برای اخذ مجوز مرکز جامع سلامت، از طریق مکاتبه با وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.

وی ادامه داد: در خصوص معادن و بهره برداری توسط بومیان و اهالی منطقه در قالب شرکت تعاونی دهیاری ها، در شورای معادن با نگاه مثبت استاندار سمنان و با قید اولویت مردم منطقه بررسی خواهد شد و واگذاری معادن به شرکت تعاونی ها در دستور کار قرار می گیرد.

منصوری تأکید کرد: برگشت منابع یک درصد حاصل از حقوق دولتی بخش معادن نیز باید در روستاها و برای فراهم کردن زیرساخت ها در این مناطق هزینه شود.

وی از برقراری پوشش تکنولوژی اینترنت نسل سوم تلفن همراه در این روستا در 6 ماهه سال 1400 خبر داد و اظهار کرد: در بحث نهاده های دامی شرایط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز مرکز جامع سلامت روستای کو ه زر پیگیری می شود

اخذ مجوز مرکز جامع سلامت روستای کو ه زر پیگیری می شود