مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 18:352021-02-04سياسي

مدل حاکمیت امام راحل ساده زیستی و امتیاز ندادن به نزدیکان بود


رییس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه امام(ره)به کاخ نشینی میلی نداشت و با عمل آن را به باور مردم رسانده بود، گفت: مدل حاکمیت امام راحل ساده زیستی و امتیاز ندادن به نزدیکان بود.

- ورامین- رییس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه امام(ره)به کاخ نشینی میلی نداشت و با عمل آن را به باور مردم رسانده بود، گفت: مدل حاکمیت امام راحل ساده زیستی و امتیاز ندادن به نزدیکان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص صفات برجسته این شهر نشانه اسلام دوستی و ولایتمداری آنان است.

ادیانی مردمی بودن انقلاب اسلامی را صفت برجسته آن دانست و افزود: نهضت امام همراه با متن مردم بود که نمونه آن جریان پانزده خرداد مردم ورامین و قم بود که خود مردم به ندای امام لبیک گفتند و همین مردم تا پیروزی انقلاب با وجود تهدیدها از پای ننشستند.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا عنوان داشت: در دوران شاهنشاهی، اسلام از زندگی مردم حذف شد و همه دستگاه های استکباری به جنگ اسلام آمده بودند، ولی اسلام با انقلاب ایران احیا شد.

وی یکی از کارهای بزرگ امام در دوران معاصر را نابودی نظام پادشاهی و برپایی حکومت اسلامی دانست و گفت: در زمان پهلوی خیلی ها امیدی به نابودی شاهنشاهی خبیث نداشتند اما این امام بود که با ایستادگی و دادن امید به مردم این معجزه را محقق ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل حاکمیت امام راحل ساده زیستی و امتیاز ندادن به نزدیکان بود

مدل حاکمیت امام راحل ساده زیستی و امتیاز ندادن به نزدیکان بود