مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 19:252021-02-04اجتماعي

وضعیت فضاهای آموزشی در آساوله بحرانی است


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: روستای آساوله بیشترین رشد جمعیت را در بین روستاهای کشور داشته و همین امر وضعیت فضاهای آموزشی در این منطقه را با بحران مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سنندج روز پنج شنبه در مراسم افتتاح ساختمان آموزشی سردار شهید شکیبا سلیمی آساوله اظهار کرد: هم اکنون در این ناحیه 60 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که 32 هزار نفر آنان در مناطق حاشیه ای بوده و نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتر هستند.

وی افزود: آساوله به عنوان بزرگترین روستای کردستان دارای شش هزار دانش آموز است که وضعیت آموزشی در این روستا به دلیل کمبود مکان آموزشی بحرانی است.

حسینی خاطرنشان کرد: آساوله بیشترین نرخ رشد جمعیت را در بین روستاهای کشور داشته و همین امر موجب شده است که نتوانیم خدمات مناسب را انجام دهیم.

وی افزود: خوشبختانه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه سنندج در این زمینه ورود کرده و با همراهی خیرین و شورای روستای آساوله شاهد احداث ساختمان آموزشی شش کلاسه در جوار مدرسه قدیمی این روستا بودیم که به نام سردار شهید شکیبا سلیمی مزین گشته و امروز به بهره برداری رسید.

وعده های استاندار کردستان در مورد آساوله دو سال است که خاک می خورد الله مرادی عضو شورای روستای آساوله نیز در این مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فضاهای آموزشی در آساوله بحرانی است

وضعیت فضاهای آموزشی در آساوله بحرانی است