مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 20:152021-02-04حوادث

اقدام جالب تکنسین اورژانس هوایی یاسوج برای نجات مادر باردار


روز گذشته بالگرد اورژانس 115 یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برای نجات جان مادر باردار به منطقه محروم سیلاب کلوار این استان اعزام شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته بالگرد اورژانس 115 یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برای نجات جان مادر باردار به منطقه محروم سیلاب کلوار این استان اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وقتی این خانم باردار سوار شدن بالگرد برایش سخت و میسر نبود در همین حین یکی از نیروهای اورژانس کنار بالگرد خم می شود و این خانم با گذاشتن پای خود بر کمر این تکنیسین اورژانس سوار بالگرد شد.

صادق حیدری زاده، این تکنیسین اورژاتس هوایی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: این کلیپ مربوط به ماموریت برای نجات مادر باردار در روستای بَورک منطقه محروم سیلاب کلوار ساعت 13 روز دوشنبه، ششم بهمن ماه می شود که با بالگرد اورژانس هوایی به زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج منتقل شده است.

وی افزود: وقتی به منطقه رسیدیم بعلت کوهستانی بودن منطقه امکان نشستن بالگرد اورژانس وجود نداشت که بعلت ارتفاع بالگرد از زمین وقتی سوارشدن برای مادر باردار سخت و دشوار بود نشستم تا این مادر باردار با عبور از روی کمرم بالا برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب تکنسین اورژانس هوایی یاسوج برای نجات مادر باردار

اقدام جالب تکنسین اورژانس هوایی یاسوج برای نجات مادر باردار