مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 23:252021-02-04سياسي

از کارآفرینی تا جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد شاهرود


رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از کارآفرینی این دانشگاه خبر داد و گفت: با اخذ مجوز بین المللی شدن، دانشگاه آزاد شاهرود یکی از گزینه های ادامه تحصیل دانشجویان خارجی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با حضور نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شاهرود، مسؤولان استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، بسیج دانشجویی، بسیج شهرستان، هیأت رییسه دانشگاه، مسؤولان دفتر نهاد مقام معظم رهبری، اساتید و کارکنان واحد شاهرود و اصحاب رسانه برگزار شد.

رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت بانوی دوعالم حضرت ام ابیها (س) و ایام دهه فجر، گزارشی از اقدامات انجام شده در طول بیش از دو سال و نیم مسؤولیت خود در این سمت ارائه کرد.

سیداحمد ابوالقاسمی فر از موفقیت بیمارستان خاتم الانبیا (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در کسب رتبه نخست در اعتباربخشی بیمارستان های ایران خبر داد و اظهار کرد: این بیمارستان در چند سال اخیر موفق شده است تا گرید یک را در دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارآفرینی تا جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد شاهرود

از کارآفرینی تا جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد شاهرود