مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 00:102021-02-04بين الملل

بایدن خروج نظامیان آمریکا از خاک آلمان را متوقف کرد


رییس جمهور ایالات متحده اعلام کرد که این کشور خروج برنامه ریزی شده نیروهای نظامی آمریکا از خاک آلمان را متوقف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن رییس جمهور جدید ایالات متحده روز پنج شنبه اعلام کرد که این کشور خروج برنامه ریزی شده نظامیان آمریکا از آلمان را متوقف می کند.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی ایالات متحده نیز پیش از این به خبرنگاران گفته بود که بایدن قرار است در نخستین سخنرانی خود پیرامون سیاست خارجی آمریکا خبر توقف نقل و انتقال نیروهای نظامی آمریکا از خاک آلمان و همچنین عدم پشتیبانی این کشور از عملیات های تهاجمی ائتلاف سعودی در یمن را اعلام کند.

بایدن در نخستین سخنرانی پیرامون محورهای سیاست خارجی دولت خود گفت: وزیر دفاع [لوید] آستین مسئولیت بازنگری در وضعیت قرارگیری نیروهای نظامی آمریکا در سطح جهان را برعهده دارد، بنابراین موقعیت ارتش ما به طور مناسبی با سیاست خارجی و اولویت های امنیت ملی ما همسو است… در حالی که این بازنگری در دست انجام است، ما هرگونه خروج برنامه ریزی شده نیروهای نظامی آمریکا از آلمان را متوقف می کنیم .

گفتنی است که در ژوییه گذشته مارک اسپر وزیر دفاع وقت ایالات متحده طرح هایی برای کاهش 12 هزار نفری نظامیان آمریکا در خاک آلمان ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن خروج نظامیان آمریکا از خاک آلمان را متوقف کرد

بایدن خروج نظامیان آمریکا از خاک آلمان را متوقف کرد