مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 03:402021-02-05اجتماعي

آلایندگی کم صنایع «قرچک»/ کاهش 50 درصدی پسماندسوزی


طی ماه های اخیر بسیاری از شهرستان های تهران از جمله قرچک  آلودگی هوا را تجربه کرده اند و یکی از عوامل تشدیدکننده آلودگی هوا فعالیت واحدهای صنعتی است که بیشتر در اطراف پایتخت وشهرستان های پیرامون تهران قرار دارند.

- طی ماه های اخیر بسیاری از شهرستان های تهران از جمله قرچک  آلودگی هوا را تجربه کرده اند و یکی از عوامل تشدیدکننده آلودگی هوا فعالیت واحدهای صنعتی است که بیشتر در اطراف پایتخت وشهرستان های پیرامون تهران قرار دارند.

با این حال رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک می گوید که به لحاظ آلایندگی صنایع، این شهرستان یکی از پاک ترین شهرستان های تهران است.

محمد طاهر ظاهری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان اینکه شهرستان قرچک کم آلاینده ترین شهرستان تهران در حوزه آلودگی هوا است، اظهار کرد: حدود 100 واحد صنعتی در این شهرستان فعالیت می کنند که 90 واحد هیچگونه آلایندگی زیست محیطی ندارند مانند واحدهای تولید پوشاک، بسته بندی، کش باف و … و حدود 10 واحد دیگر نیز فعالیت می کنند و تا حدودی آلایندگی دارند اما ما این واحدها را به شدت کنترل و مدیریت می کنیم و طی سه سال گذشته هرگونه مشکلی در زمینه آلایندگی این واحدها وجود داشته را کنترل و رفع کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلایندگی کم صنایع «قرچک»/ کاهش 50 درصدی پسماندسوزی

آلایندگی کم صنایع «قرچک»/ کاهش 50 درصدی پسماندسوزی