مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 04:252021-02-05سياسي

«دونالد ترامپ» در نشست استیضاح سنا شهادت نمی دهد


وکلای مدافع رییس جمهور پیشین آمریکا در واکنش به درخواست مدیر کارزار استیضاح ترامپ مبنی بر «ادای شهادت» او در نشست سنا اعلام کردند که موکل آنها در این نشست شهادت نخواهد داد.

- وکلای مدافع رییس جمهور پیشین آمریکا در واکنش به درخواست مدیر کارزار استیضاح ترامپ مبنی بر ادای شهادت او در نشست سنا اعلام کردند که موکل آنها در این نشست شهادت نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اوایل روز پنج شنبه (به وقت آمریکا) جمی راسکین نماینده دموکرات ایالت مریلند در کنگره آمریکا و مدیر کارزار استیضاح دونالد ترامپ با انتشار یک نامه غیررسمی خواستار آن شد که رییس جمهور پیشین آمریکا، چه قبل و چه در جریان نشست استیضاح سنا، با ادای سوگند شهادت دهد.

در واکنش به این درخواست، دیوید شوئن و بروس کاستور دو وکیل مدافع ترامپ با انتشار نامه ای در همان روز خطاب به مدیر کارزار استیضاح ترامپ مدعی شدند که موکل آنها تحت یک روند حقوقی مغایر با قانون اساسی قرار گرفته است .

این وکلای مدافع همچنین مدعی شدند که درخواست جمی راسکین برای ادای شهادت تحت سوگند تنها تأیید کننده این واقعیت است که استیضاح کنندگان نمی توانند ادعاهای خود علیه رییس جمهور پیشین آمریکا را ثابت کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دونالد ترامپ» در نشست استیضاح سنا شهادت نمی دهد

«دونالد ترامپ» در نشست استیضاح سنا شهادت نمی دهد