مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 05:202021-02-05اقتصادي

چغابهرام از چغری درآمد


پروژه ورزشگاه «چغابهرام» در روستایی به همین نام در شهرستان دورود قرار دارد و پس از بالغ بر 12 سال که از تصویب آن می گذرد قرار است تا چند روز دیگر فاز نخست آن به بهره برداری برسد.

- ایسنا/لرستان پروژه ورزشگاه چغابهرام در روستایی به همین نام در شهرستان دورود قرار دارد و پس از بالغ بر 12 سال که از تصویب آن می گذرد قرار است تا چند روز دیگر فاز نخست آن به بهره برداری برسد.

این پروژه سال 87 و در سفر هیأت دولت وقت به لرستان مصوب شد و زمین آن که از اراضی ملی است دو سال بعد تأمین و از سال 91 عملیات احداث شروع شد.

این ورزشگاه 5000 نفری است که در برخی مواقع و از سوی مسئولان شهرستان و استان ظرفیت آن تا سه برابر هم رشد کرد اما این موضوع فقط روی کاغذ بود و چیزی در این باره مصوب نشده است.

محمود رحمتی، سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود سال 96 درباره این پروژه به ایسنا گفته بود: با توجه به سیاست ها، دولت به پروژه هایی که درصد پیشرفت فیزیکی پایینی دارند، اعتبار نمی دهد و امسال برای سومین سال پیاپی اعتباری به این پروژه اختصاص پیدا نکرده است.

وی سال 97 وعده داد: طبق قولی که مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به ما داده است؛ تلاش می شود تا هفته دولت سال 98 کل پروژه به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چغابهرام از چغری درآمد

چغابهرام از چغری درآمد