مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-05فرهنگي

سامانه خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات راه اندازی شد


این سامانه با هدف ایجاد ارتباط دوسویه بین ستاد بازسازی عتبات و علاقه مندان به اهل بیت، تسهیل زمینه مشارکت خیران با استفاده از ابزارهای نوین و شفاف سازی منابع و مصارف نذورات، - راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سامانه خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور جمعی از هنرمندان متعهد عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر در سالروز میلاد پر برکت حضرت زهرا (س) راه اندازی شد.

این سامانه با هدف ایجاد ارتباط دوسویه بین ستاد بازسازی عتبات و علاقه مندان به اهل بیت، تسهیل زمینه مشارکت خیران با استفاده از ابزارهای نوین و شفاف سازی منابع و مصارف نذورات، راه اندازی شد.

هموطنان علاقه مند می توانند با مراجعه به تارنمای ستاد بازسازی عتبات عالیات به نشانی www.

atabat.

org پس از ثبت نام و عضویت در این سامانه از خدمات متنوعی در زمینه اجتماعی، فرهنگی و دینی بهره مند شده و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

یوسف افضلی معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در آیین رونمایی از این سامانه گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات تشکلی مردم نهاد است که با تدبیر شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف زمینه سازی برای تحقق تمدن اسلامی ایجاد شد.

وی اظهار داشت: تسهیل شرایط برای مشارکت خیران و ساماندهی نذورات و هزینه کرد این منابع برای بازسازی و توسعه عتبات دو محور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات راه اندازی شد

سامانه خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات راه اندازی شد