مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-05اجتماعي

اتصال مدل های پیش بینی هواشناسی به منابع آلاینده هوا


مجری کنسرسیوم پژوهشی دانشگاه های برتر از برقراری امکان اتصال مدل های پیش بینی هواشناسی به منابع آلاینده هوا در سال گذشته خبر داد و گفت: اگرچه گزارشی از میزان بخش اتصال مدل های پیش بینی جوی به منابع آلاینده هوا در دست نیست اما انتظار می رود که این سامانه(پیش .

- مجری کنسرسیوم پژوهشی دانشگاه های برتر از برقراری امکان اتصال مدل های پیش بینی هواشناسی به منابع آلاینده هوا در سال گذشته خبر داد و گفت: اگرچه گزارشی از میزان بخش اتصال مدل های پیش بینی جوی به منابع آلاینده هوا در دست نیست اما انتظار می رود که این سامانه(پیش بینی آلاینده های هوا) در نیمه پاییز یا اوایل زمستان سال آینده به بهره برداری برسد.

دکتر محسن ناصری در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که سازمان حفاظت محیط زیست براساس مصوبه هیئت دولت موظف بود در ابتدا لیست سیاهه انتشار منابع آلاینده هوای کلان شهرهای کشور را تهیه کند، در ادامه اظهار کرد: سپس این سازمان(حفاظت محیط زیست) باید در قالب همکاری با سازمان هواشناسی کشور سامانه هشدار آلودگی هوا در کلان شهرها را سامان می داد.

مجری کنسرسیوم پژوهشی دانشگاه های برتر با بیان این که سال گذشته در روز هوای پاک سامانه برخط وضعیت منابع انتشاری در کلان شهرها آماده شد، گفت: هم اکنون این سامانه در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال مدل های پیش بینی هواشناسی به منابع آلاینده هوا

اتصال مدل های پیش بینی هواشناسی به منابع آلاینده هوا