مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-05دانش

امکان میهمانی دروس عملی دانشجویان در شهر محل زندگی فراهم شد


در صورت ارائه دروس عملی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 امکان میهمانی این دروس در دانشگاه محل سکونت دانشجو فراهم است.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در صورت ارائه دروس عملی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 امکان میهمانی این دروس در دانشگاه محل سکونت دانشجو فراهم است.

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ارائه دروس عملی و آزمایشگاهی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 این امکان وجود دارد که دانشجویان این دروس را در دانشگاه محل سکونت بگذرانند گفت: مشابه ترم گذشته دانشگاه ها این آمادگی را دارند که در صورت ارائه واحدهای عملی به یکدیگر کمک کنند.

وی ادامه داد: در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 در صورتی که واحد عملی ارائه شود، این امکان فراهم خواهد بود تا دانشجویان دروس عملی خود را در دانشگاه محل سکونت خود میهمان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در سال تحصیلی 1400-1399 با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، این امکان فراهم شد تا دانشجویان کاردانی و کارشناسی با ثبت نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان، دروس عملی و آزمایشگاهی خود را در دانشگاه محل سکونت شأن بگذرانند.

براساس آن دانشگاه های دولتی، فنی و حرفه ای همچنین غیردولتی غیرانتفاعی، دانشجویان کاردانی و کارشناسی این امکان را دارند که به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان میهمانی دروس عملی دانشجویان در شهر محل زندگی فراهم شد

امکان میهمانی دروس عملی دانشجویان در شهر محل زندگی فراهم شد