مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-05اقتصادي

بازارهای موازی تولید باید حذف شود


معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای اینکه شاهد حضور سرمایه گذاران در عرصه تولید باشیم، بازارهای موازی این عرصه باید حذف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید زرندی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 13 هزار 600 طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی را به عنوان طرح های با احتمال بالای تحقق در کشور داریم، افزود: علاوه بر این حدود 3800 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد را در کشور داریم.

وی با یادآوری اینکه در بسیاری از حوزه ها شاهد افتتاح طرح ها هستیم، تصریح کرد: در همین راستا 67 طرح بزرگ را طی دهه فجر امسال به بهره برداری خواهیم رساند که امروز نیز 5 طرح بزرگ صنعتی در استان زنجان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور افتتاح شد.

زرندی با اشاره به اینکه امروز ظرفیت شمش فولاد کشور با افتتاح این واحد در استان زنجان به 40 میلیون تن رسید که بی تردید خبر بسیار مسرت بخشی برای مردم ایران است، ادامه داد: برنامه ریزی شده است تا سال 1404 تولید شمش فولاد در کشور به ظرفیت 55 میلیون تن برسد.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه طی سال گذشته و امسال بر روی راه اندازی واحدهای تعطیل متمرکز شدیم، اظهار کرد: امسال 1322 واحد تعطیل را راه اندازی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارهای موازی تولید باید حذف شود

بازارهای موازی تولید باید حذف شود