مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-05سياسي

زیست بوم صنایع خلاق را محقق کنیم/ نقش آفرینان اثرگذار به میدان بیایند


دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق گفت: برای شکل گرفتن و تکامل زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی باید همه نقش آفرینان اثرگذار این حوزه از تصمیم گیران استانی تا هنرمندان و فعالان فناور و سرمایه گذاران به میدان بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی میزبان دستاوردهای شرکت های خلاق شد.

ضرورت تکمیل زنجیره ارزش صنایع نرم و فرهنگی پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق در افتتاحیه این نمایشگاه که با شعار به سوی آینده ای روشن برگزار شد، بر ضرورت تشکیل اکوسیستم اقتصاد خلاق و تکمیل زنجیره ارزش صنایع نرم و فرهنگی تأکید کرد و افزود: فرهنگ و تمدن غنی ایران اسلامی و پیشینه عمیق و میراثی کشور در صنایع خلاق و فرهنگی، باید با ایجاد زیست بومی پویا برای جوانان خلاق این حوزه شکوفا شود؛ کاری که می تواند فرصت های قابل اعتنایی را برای اقتصاد خلاق و اشغالزایی به همراه داشته باشد.

حمایت از فرهنگ و هنر سرمایه گذاری است کرمی، با بیان این که فرهنگ وهنر هزینه نیستند و سرمایه گذاری هستند و در صورت هدایت وحمایت، ثروت آفرین خواهند بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم صنایع خلاق را محقق کنیم/ نقش آفرینان اثرگذار به میدان بیایند

زیست بوم صنایع خلاق را محقق کنیم/ نقش آفرینان اثرگذار به میدان بیایند