مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-05سياسي

ترویج سبک زندگی فاطمی پیام مهم بیانیه گام دوم انقلاب است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اشاعه و تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه از مهم ترین ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب و عامل اصلی در تحکیم بنیان خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگام دوم انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، دفاع از ولایت در سیره فاطمی را الگوی مهم برای بشریت بیان کرد و گفت: حضرت زهرا (س) در دفاع از حقانیت ولایت زمان خویش پایدار بوده ولو اینکه فقط یک زن در میدان باشد باز هم با صلابت و وقار در دفاع از حریم ولایت ایستادگی کرد و الگوی شایسته برای بشریت شد.

وی بر اهمیت ترویج سبک زندگی فاطمی در تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: امروزه بیشترین آسیب های اجتماعی متوجه خانواده بوده و در مقابل، استحکام این بنای مهم باعث کاهش مشکلات و معضلات در جامعه است که در این میان الگودهی و تبیین سبک زندگی دینی برگرفته از سیره فاطمی می تواند نکته های مهم اخلاقی را برای زوجین نمایان کرده و به خانواده ها قوام و ثبات بخشد.

حجت الاسلام جعفرزاده با تاکید بر اینکه زنان جامعه اسلامی باید جایگاه، وقار و شخصیت خود را به خوبی درک کرده و در حفظ آن مقید به دستورات دینی باشند، افزود: خداوند همواره نگاه متعالی به زن داشته ولی در مقابل، تمدن غرب با قانون حقیر، نازل و بی بهره در صدد استفاده ابزاری از زنان در جامعه با هدف تضعیف نقش تربیتی زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج سبک زندگی فاطمی پیام مهم بیانیه گام دوم انقلاب است

ترویج سبک زندگی فاطمی پیام مهم بیانیه گام دوم انقلاب است