مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-05اقتصادي

بهره برداری از 13 طرح شیلاتی در استان بوشهر


اسکله شناور صیادی بندر دیر با سه سازه هرکدام بطول 27متر، هشت قطعه انگشتی روی هر بازو 6 عدد پنج متری و دوتا 6 متری با ظرفیت پهلوگیری 50قایق بطور همزمان اجرا می شود.

- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: بهره برداری و اجرای 11 طرح تولیدی و 2 طرح زیرساختی شیلاتی با سرمایه گذاری 370 میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علی بازدار روز جمعه در حاشیه عملیات اجرایی اسکله شناور صیادی بندر دیر افزود: از این شمار 6 طرح شامل یک مجموعه 20 مزرعه 25 هکتاری پرورش میگو , فاز دوم 2 طرح پرورش ماهی در قفس با ظرفیت هزارتن، یک طرح تولید جلبک اسپرولینا، یک طرح پرورش زالو و فاز اول بندر صیادی شیف به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی هفت طرح شیلاتی نیز در ایام دهه فجر در استان بوشهر آغاز می شود ادامه داد: این طرح شامل 2 طرح پرورش ماهی در دریا با ظرفیت 1500 تن، 2 طرح پرورش میگو شامل 18 مزرعه پرورش میگوی 25 و 50 هکتاری، 2 کارگاه تکثیر میگو با ظرفیت تولید 200 میلیون قطعه لارو و طرح ساماندهی بندر صیادی دیر که عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

مدیر کل شیلات استان بوشهر گفت: کل اعتبارات پروژه های افتتاحی و اجرایی 370 میلیارد تومان است که عمده سرمایه گذاری انجام شده در طرح های شیلاتی را از آورده بخش خصوصی و بانک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 13 طرح شیلاتی در استان بوشهر

بهره برداری از 13 طرح شیلاتی در استان بوشهر