مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-05سياسي

8 سیاست برای ساماندهی کنکور تدوین و بررسی شد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در ساماندهی کنکور 8 سیاست پیشنهادی توسط ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و در ستاد نقشه جامع علمی کشور ارائه و بررسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه 144 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی به صورت حضوری و مجازی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

سعیدرضا عاملی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و میلاد حضرت امام خمینی (ره) گفت: خدا را شاکر هستیم که چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

وی ادامه داد: پیامد انقلاب اسلامی صرفاً یک پیامد ملی نبود بلکه جهانی بود چرا که بسیاری از مسیرهای جهانی به واسطه انقلاب اسلامی ایران دچار چالش شد و ظرفیت های جدید ساخته شد.

رییس ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور خاطرنشان کرد: مسیر جهان یک مسیر یک طرفه سلطه نظام آمریکایی و اتحاد جماهیر شوری سابق بر جهان بود اما انقلاب اسلامی ایران جرأت ایجاد تحولات در جهان را به وجود آورد و منشأ توجه به دین در سطح جهانی شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران شاخص های توسعه و پیشرفتگی کشور به خصوص در حوزه علم و فناوری را ارتقا داد، افزود: به عنوان مثال شاخص سواد در زمان طاغوت 47 درصد بود اما خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 سیاست برای ساماندهی کنکور تدوین و بررسی شد

8 سیاست برای ساماندهی کنکور تدوین و بررسی شد