مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-05بين الملل

بازداشت رهبر القاعده در شبه جزیره عربستان


شبکه سی ان ان اعلام کرد خالد باطرفی، سرکرده القاعده در شبه جزیره عربستان ماه اکتبر در عملیاتی در المهره یمن بازداشت شده است که بازداشت وی به منزله گنجینه ای از اطلاعات برای سازمان های مبارزه با تروریسم در سراسر جهان است.

- شبکه سی ان ان اعلام کرد خالد باطرفی، سرکرده القاعده در شبه جزیره عربستان ماه اکتبر در عملیاتی در المهره یمن بازداشت شده است که بازداشت وی به منزله گنجینه ای از اطلاعات برای سازمان های مبارزه با تروریسم در سراسر جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی ان ان اعلام کرد، سازمان ملل بامداد امروز جمعه اعلام کرد، باطرفی چند ماه پیش در یمن بازداشت شد.

سعد عاطف العولقی، معاون باطرفی هم در جریان همین عملیات امنیتی در شهر الغیضه در استان المهره یمن ماه اکتبر کشته شد.

این نخستین بار است که رسما بازداشت باطرفی تایید می شود اما سازمان ملل اطلاعات بیشتری درباره عملیات یا محل فعلی باطرفی ارائه نکرد.

وبسایت اطلاعاتی پیرامون گروههای تروریستی و تندرو موسوم به سایت اوایل اکتبر گزارش های نامعتبری منتشر کرد که نشان می دهد نیروهای امنیتی یمن باطرفی را در استان المهره بازداشت کردند.

باطرفی اوایل سال 2020 پس از کشته شدن قاسم الریمی، سرکرده سابق در حملات هوایی آمریکا در یمن، سرکرده القاعده در شبه جزیره عربستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت رهبر القاعده در شبه جزیره عربستان

بازداشت رهبر القاعده در شبه جزیره عربستان