مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-05اقتصادي

رونق در تورهای صیادان مازندران


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران با بیان اینکه صیدماهیان در دریای خزر روز به روز درحال افزایش است، گفت: هرچه به انتهای فصل سفید نزدیک می شویم درصورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی و دمای هوا انتظار داریم صید از رونق بیشتری برخوردار باشد.

- قاسم کریم زاده معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران درباره آخرین وضعیت صید در دریای مازندران در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: از آغاز فصل صید ماهی های استخوانی در دریای مازندران تاکنون میزان صید به یک هزار و 320 تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: ارزش اقتصادی این میزان حدود 79 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گدشته دو درصد افزایش داشته است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران با بیان اینکه سرانه صید هر تعاونی در سطح استان 25 تن بوده است، اضافه کرد: سرانه صید هر تعاونی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد کاهش را نشان می دهد.

کریم زاده در ارتباط با ترکیب گونه ای این میزان  صید دریای مازندران، یادآور شد: از میان گونه های صید شده 55درصد ماهی سفید، 25 درصد ماهی کپور و 20 درصد ماهی کفال بوده است.

وی با اعلام اینکه صید روز به روز درحال افزایش است، تصریح کرد: هرچه به انتهای فصل سفید نزدیک می شویم صید ماهی سفید که 70 درصد کل میزان صید را شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق در تورهای صیادان مازندران

رونق در تورهای صیادان مازندران