مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-05اقتصادي

جایگاه روستاهای اهر در حوزه تولید احیا و تقویت شود


فرماندار شهرستان اهر با اشاره به نقش روستاها در توسعه اقتصادی و تولیدی جامعه گفت: باید جایگاه روستاهای اهر در حوزه تولید احیا و تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول خدابخش صبح امروز در آیین تجلیل از بانوان شاغل و کارآفرینان بخش کشاورزی شهرستان اهر و نمایشگاه توانمندی های روستاییان با اشاره به این که روستاها مهد تمدن هستند، اظهار داشت: اگر امروز در بازار شاهد تلاطم هستیم ناشی از بر هم خوردن تعادل تمدن روستایی و شهری است.

فرماندار شهرستان اهر افزود: عمده مشکلات بر گرفته از بی توجهی به مقوله تولید در روستاهاست و برای اینکه گره از موانع و مشکلات جامعه باز کنیم لازم است تا جایگاه روستاها در حوزه تولید احیا و تقویت شود.

وی از احیای کارگروه امور بانوان و توانمندسازی بانوان کارآفرین در این شهرستان خبر داد، گفت: بی توجهی به بانوان مستعد در حوزه تولید و کارآفرینی تبعات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

خدابخش با انتقاد از عدم پرداخت تسهیلات اشتغال و کارآفرینی به بانوان از سوی بانک ها گفت: هیچیک از بانک ها نمی توانند به دلیل اینکه متقاضی چون زن است از پرداخت تسهیلات محروم کند و بانک ها مکلف به پرداخت تسهیلات به بانوان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه روستاهای اهر در حوزه تولید احیا و تقویت شود

جایگاه روستاهای اهر در حوزه تولید احیا و تقویت شود