مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-05ورزشي

برنامه آماده سازی تیم ملی فوتسال مشخص شد/ رایزنی با برزیل و ژاپن


کمیته فوتسال ایران رایزنی هایش را با کشورهای برزیل و ژاپن آغاز کرده است تا تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی، با این کشورها دیدار کند.

همچنین احتمال حضور در 2 تورنمنت تایلند هم وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فوتسال قاره آسیا و به دنبال آن کشورهای این قاره از جمله ایران، یک سال عجیب و غریب را پشت سر گذاشت.

تعویق مداوم مسابقات قهرمانی آسیا و تغییر میزبان این بازی ها از ترکمنستان به کویت در نهایت به لغو قطعی این مسابقات منجر شد؛ آن هم در دوره ای که رقابت های قهرمانی آسیا ارزش دو چندانی داشت.

پنج تیم برتر این دوره از مسابقات جواز حضور در جام جهانی لیتوانی را کسب می کردند ولی ویروس کرونا به جان فوتسال آسیا افتاد و در نهایت مقرر شد AFC خودش نمایندگان قاره را برای جام جهانی تعیین کند.

در این میان، برنامه های آماده سازی کشورهای آسیایی مدام دستخوش تغییر شد و شرایطی را رقم زد که اکثر بازی های تدارکاتی و پیش بینی شده لغو شد.

ایران هم از جمله کشورهایی بود که اردوی تیم ملی فوتسال خود را زود استارت زد اما تنها موفق شد بازی تدارکاتی با ازبکستان را برگزار کند.

دیدارهای آماده سازی با کشورهایی همانند عراق، آذربایجان، هلند و کویت به دلایل مختلف انجام نشد و حالا با لغو قطعی جام ملت های آسیا و برگزاری جام جهانی در شهریور 1400، کمیته فوتسال ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آماده سازی تیم ملی فوتسال مشخص شد/ رایزنی با برزیل و ژاپن

برنامه آماده سازی تیم ملی فوتسال مشخص شد/ رایزنی با برزیل و ژاپن