مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-05سياسي

تقویت بصیرت و دشمن شناسی عامل تدوام انقلاب است


نماینده ولی فقیه در مازندران، تقویت دشمن شناسی و بصیرت، پیوند امت و رهبری و توجه به اهداف و برکات انقلاب اسلامی را عامل تداوم انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های مجازی نمازجمعه با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: برای کسب رضایت خداوند باید رضایت حضرت زهرا (س) و پیامبر اسلام (ص) را کسب کنیم و باید سبک و سیره زندگی فاطمی و نبوی را در زندگی پیاده کنیم.

وی با اشاره به فرازی از خطبه های نمازجمعه حضرت علی (ع) در توصیف پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: فلسفه رسالت پیامبر این بود که راه و روش خدایی را برای مردم روشن کند زیرا برای پیمودن درست راه نیازمند نور و روشنایی، علائم و نشانه ها است.

وی با تاکید انبیا و اولیای الهی برای شناساندن دین الهی به مردم تلاش کرده اند، گفت: وجود اهل بیت و حضرت علی (ع) یک نشانه به شمار می رود تا مردم به وسیله آنها مسیر درست زندگی را پیدا کنند.

آیت الله محمدی لایینی با اظهار اینکه باید توکل جدی بر خداوند داشته باشیم، با گرامیداشت دهه فجر و سالروز یوم الله 22 بهمن گفت: رژیم گذشته و منحوس پهلوی، دست نشانده و نوکر آمریکا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بصیرت و دشمن شناسی عامل تدوام انقلاب است

تقویت بصیرت و دشمن شناسی عامل تدوام انقلاب است