مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-05سياسي

تهران 1400 هویت را به شمیران باز خواهد گرداند


تهران 1400 با همراهی اندیشمندان، اساتید و معماران شهر هویت را به شمیران باز خواهد گرداند و ما می توانیم تاریخ شمیران را در بناها و معابر آن دوباره ببینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در اولین نشست هم اندیشی با معماران پایتخت با بیان مطلب فوق اظهار کرد: شمیران از یک اغتشاش بصری رنج می برد که نیاز است اصحاب فن، گروه های مرجع، اساتید، منتقدین در کنار دستگاه نظارتی و مدیریت شهری قرار بگیرند تا حال شهر خوب شود.

او گفت: در طرح تفصیلی جامع، ما به دنبال رفتن به سوی طرح های راهبردی–ساختاری بودیم تا با انعطاف پذیری های لازم پویایی را در شهر با هدف تقویت و توسعه آن ایجاد کنیم اما مشکلات باعث شد دوباره به سمت طرح های توزیع کاربری و نقشه های 2000/1 برویم.

موسوی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح های راهبردی- ساختاری نیاز به حضور تشکل ها و کارگروه هستیم تا بررسی کنند که اگر پهنه ای بنا به جمعیت و نحوه خدمات رسانی تغییر لازم دارد بتوانیم با تغییر پهنه خدمات را در آن تقویت کنیم.

شهردار منطقه یک توسعه شهر را نیازمند مطالبه گری دانست و گفت: باید مطالبه گری مردم، اساتید، معماران و … در ساخت شهر افزایش یابد تا ضوابط بروز رسانی و ریل گذاری صحیح برای آینده شهر داشته باشیم و ساختمان هایی را به صورت پایلوت در منطقه طراحی کنیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران 1400 هویت را به شمیران باز خواهد گرداند

تهران 1400 هویت را به شمیران باز خواهد گرداند