مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-05پزشكي

شناسایی 115 بیمار کرونایی جدید طی هفته گذشته در اهر


پزشک مرکز غربال گری کرونا در اهر از معرفی3بیمار کرونایی ناقض قرنطینه خانگی به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: - 115بیمار کرونایی جدید طی هفته گذشته شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهر و روستاهای شهرستان اهر شناسایی و اقدامات لازم انجام می شود، اظهار داشت: اخیراً در روستاهای گونجیک و افیل و از معدن انجرد شاهد افزایش مراجعات بودیم که سریعاً مراتب را جهت بررسی و پیشگیری گزارش کردیم.

پزشک مرکز غربال گری کرونا به شهرستان اهر تحویل شده است، گفت: از این تعداد رپیت تست اختصاص یافته؛ 3700 کیت تشخیصی سریع کرونا استفاده شده است.

پزشک مرکز غربال گری کرونا در شهرستان اهر ادامه داد: طی آذرماه از 743 نفر با کیت های تشخیصی سریع کرونا نمونه برداری کرده بودیم که از این تعداد؛ نتیجه تست 223 نفر مثبت قطعی بود و در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در صورت نیاز جهت انجام تست کرونا به درب منازل افراد دارای علائم مراجعه می کنیم.

وی تصریح کرد: در 12 مرکز سیار و ثابت از قبیل کاکنس های سطح شهر و درمانگاه های خصوصی و دولتی به طور مستمر از افراد دارای علائم کرونا؛ نمونه برداری انجام می گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر این که نتیجه تست کرونا اخذ شده از مراجعه کنندگان از ابتدای بهمن ماه در حدود 16 درصد مثبت قطعی ابتلاء به ویروس کرونا شناسایی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 115 بیمار کرونایی جدید طی هفته گذشته در اهر

شناسایی 115 بیمار کرونایی جدید طی هفته گذشته در اهر